00230

من کارت

آیا میخواهید من کارت خود را بدون نیاز به مراجعه کردن مکان های شارژ و در خانه خود شارژ کنید؟

ما در این بخش قصد داریم شمارا با نرم افزار اندروید شارژ من کارت آشنا کنیم.

نام نرم افزار:

شارژ من کارت

سیستم عامل مورد نیاز:

آندروید

ویژگی های نرم افزار:

این نرم افزار به منظور فراهم ‏سازی امکان شارژ من‏ کارت بدون نیاز به مراجعه به مراکز شارژ در مشهد مقدس طراحی شده و در اختیار شما قرار گرفته است.
با این نرم افزار شما می‌توانید در هر زمان و هر مکان، در صورت فراهم بودن شرایط زیر با تلفن هوشمند نسبت به شارژ من‏ کارت خود اقدام نمائید:
- تلفن همراه شما به فناوری NFC مجهز باشد.
- اینترنت دستگاه تلفن همراه شما برقرار و فعال باشد.
- نرم افزار بر روی گوشی شما نصب شده باشد.
- از کارت بانکی عضو شبکه شتاب و همین‌طور رمز دوم، برای پرداخت موبایلی برخوردار باشید.
اکنون می ‏توانید نسبت به استفاده از این نرم افزار ، برای خرید شارژ، انجام شارژ، گزارش‏گیری از خریدهای انجام شده و مشاهده موجودی من‏کارت استفاده نمائید و از صرفه ‏جویی در زمان و تجربه شارژ هوشمندانه من‌کارت لذت ببرید.
این نرم افزار با نظر سازمان محترم اتوبوسرانی مشهد مقدس و توسط شرکت توسعه فناوری ‏های هوشمند اتیک پارس و همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد طراحی و پیاده سازی شده است.

دانلود

نظرات (۱)

ممنون خیلی به درد خورد
پاسخ:
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی